باربری و حمل و نقل ، اتوبار و باربری ، باربری های مجاز تهران، باربری در شمال تهران، باربری در جنوب تهران ، باربری در غرب تهران ، باربری در مرکز تهران

اسباب کشی و فراموشی

يکشنبه 25 مرداد 1394
13:34
حسین محبی

کارهای فراموش شده در حین اسباب کشی

یک هفته مانده به جابجایی:

· مصرف مواد غذایی و غذاهایی را که زود فاسد می شوند و ماندگاری کمتری دارند، در الویت قرار دهید.

· اگر تصمیم دارید اشیایی را بفروشید یا دور بریزید، این کار را انجام دهید تا بیخود جلوی دست و پای شما را نگیرند.

· اگر باید تغییر آدرس خانه خود را اطلاع دهید این کار را انجام دهید.

یک روز قبل از اسباب کشی:

· یخچال و فریزر را تخلیه کرده وآنها را در صورت لزوم یخ زدایی وتمیز کنید.

· آخرین بسته بندی های خرده ریز و اقلام درشت را انجام دهید و اشیا ضروری که به محض ورود به خانه جدید به آنها نیاز دارید( از قبیل لباس راحتی، مسواک و خمیر دندان، غذای بچه و …) را در یک کارتن قرار داده و روی کارتن محتویات آن را بنویسید

بعد از اسباب کشی

توصیه هایی در مورد اقدامات بعد از اسباب کشی برای چیدمان سریع وسایل خانه.

به نظر می‌رسد باز کردن وسایل بعد از اسباب‌کشی تمامی ندارد. بعد از مرحله پراسترس و خسته‌کننده جابه‌جایی ( حتی تجربه ی یک جابجایی راحت ) و رسیدن به خانه جدید، اگر دوست دارید هرچه سریع‌تر و راحت‌تر هر چیزی را در جای مناسب قرار دهید از روش زیر استفاده کنید. البته ناگفته نماند که هر چه زودتر بسته بندی خرده ریز ها و اقلام درشت را باز کنید، زودتر به آرامش می‌رسید.

برای این منظور به شما پیشنهادی میدهیم:

· قبل از باز کردن وسایل ، لوازم ضروری مانند چاقو، پیچ‌گوشتی، میخ، چکش و سطل آشغال را آماده کنید تا به‌راحتی چسب‌ها را باز کرده، تابلوها را به دیوار زده و کارتن‌های خالی را دور بریزید.

· ابتدا تصمیم بگیرید که مبلمان و وسایل بزرگ مانند پیانو ، میز تلویزیون و تلویزیون و … بهتر است در کجا قرار بگیرند. این باعث می شود یه نمای کلی نسبت به چیدمان منزل در ذهن شما مجسم شود. هیچ‌وقت بدون مشخص کردن جای وسایل، آن‌ها را باز نکنید. این کار باعث می‌شود ماه‌ها در داخل جعبه‌های باز شده به دنبال وسایل متفرقه و مختلف بگردید.

بعد از حمل اثاثیه منزل به خانه ی جدید برای باز کردن برنامه‌ریزی داشته باشید. بهترین حالت باز کردن وسایل در مدت یک هفته خواهد بود:

1. گیج و عصبی نشوید. بهترین شرایط اینست که هر روز بعد از برگشتن از کار روزانه ( و کمک گرفتن از کسی برای نگه‌داری از کودکتان، ) شروع به باز کردن وسایل کنید.

2. از فرزند بزرگ‌تر خود در این راه کمک بگیرید. می‌توانید این کار نفس‌گیر را بین اعضاء خانواده تبدیل به کاری سرگرم‌کننده کنید.. از آن‌ها بخواهید هر روز دو یا سه جعبه را باز کنند.

3. جعبه‌های پرکارتر مانند ظروف غیرضروری آشپزخانه یا وسایل گاراژ را به انتهای کار موکول کنید.

4. فراموش نکنید وسایل مورد نیاز و ضروری را ابتدا باز کنید. وسایل ضروری شامل ملحفه‌ها، وسایل حمام و آشپزخانه و بعضی از لباس‌ها خواهند بود. باز شدن وسایل لازم، زندگی را در طول مدتی که در خانه جدید کاملا مستقر شوید، کمی راحت‌تر می‌کند.

5. هنگام باز کردن کارتن‌ها، فهرستی از محتویات داخل آن تهیه کنید و این یادداشت را تا انتهای چیدمان همراه خود داشته باشید ، این مساله کمک میکند تا وسایل را راحت‌تر پیدا کنید.

6. جعبه ها و بسته بندی ها را اتاق به اتاق باز و از آشپزخانه و حمام شروع کرده و تا اتاق‌خواب‌ها و اتاق بچه‌ها ادامه دهید.

7. به محض این که هر کس به وسایل شخصی خود دسترسی پیدا کرد، سراغ وسایل بقیه جاها مثلا اتاق پذیرایی، راهرو و … برود.

باربري بارسلون اولين و معتبر ترين شرکت حمل و نقل و باربري در تهران با ارائه خدمات در کليه مناطق تهران بزرگ

اتوبار

باربري بارسلون با چندين سال تجربه در زمينه حمل بار شهري و بين شهري آمداه خدمت رساني به همشهريان عزيز تهراني ميباشد . جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفنهاي اتوبار بارسلون تماس حاصل نماييد .

22149545 - 88563350 - 44849865


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس دانلود آهنگ جدید دانلود تک آهنگ ربات اینستاگرام دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بدنسازی خرید عطر مرجع آنتی ویروس ایران ثبت شرکت download free movies
بستن تبلیغات [X]